tirsdag 1. april 2014

Instagram





I det siste har det dessverre blitt liten tid til blogging. Det strikkes fortsatt (heldigvis), men tiden strekker ikke til så mye annet om dagen enn jobb, familieliv og hverdag rett og slett. Likevel har jeg savnet å være her inne, surfe rundt og bli oppdatert av alle de fine og kreative folk både på og utenfor blogglisten min. Alternativet for meg (og mange andre, ser jeg) er Instagram, som gjør det veldig enkelt å komme i kontakt med det kreative nettverket igjen. Så de som fortsatt følger med her inne (tusen takk til dere :) ) eller andre som tilfeldigvis kommer innom, følg meg gjerne på Instagram: Vinterbarnstrikk

Follow me on Instagram for more updates: Vinterbarnstrikk

4 kommentarer:

  1. Jeg skal ta en tur inn - jeg er ikke vanligvis på Instagram :)

    SvarSlett
  2. Koselig at du har åpen konto på instagram nå ♥

    SvarSlett
  3. Da må jeg nok bare prøve å finne ut av instagram….

    SvarSlett