torsdag 22. september 2011

Lillebror har endelig kommet

Lillebror har rukket å bli vel en uke gammel

Noen ganger må andre ting bare vente. Lillebror har nemlig kommet til verden, og da blir det ikke så mye tid her inne på bloggen. Dagene går med til å bli kjent, og til å kose masse masse. Åh så herlig å endelig få møte det lille vesenet man har kjent sparke og romstrere i ni måneder. Hele familien er helt nyforelska, og synes selvsagt han er verdens fineste.

Nå begynner formen å ta seg opp igjen da, og jeg har i hvertfall tre strikkeprosjekter som ligger og venter, så forhåpentligvis blir det snart litt liv her inne igjen :)

Ønsker alle som fortsatt titter innom en god helg (ja jeg tar helg på en torsdag, jeg)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer massemasse! Jeg gleder meg så til å møte ham snart Ü

    SvarSlett
  2. Graulerer så masse! Kos deg med den lille, han endrer seg så sabla fort disse første ukene. Ta mange bilder! Mi lille tulle er alt blitt 9 mnd, og det har gått fort!
    Ønsker dere mange fine dager (og netter ;-)

    SvarSlett
  3. Stort tillykke, hvor ser han dejlig ud!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer fra dere :) Jeg nyter virkelig dagene nå, og føler meg kjempeheldig. Prøver å filme mye og ta mange bilder men er ikke bestandig man rekker å få med de beste øyeblikkene. De tar jeg med meg i minnet i stedet :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  6. Åh, en fin lillebror. Et stort tillykke!

    SvarSlett