mandag 20. februar 2012

Strikk deg harmonisk

Bildet funnet på pinterest, ukjent opprinnelse

I kveld skal jeg strikke masse! Bare sitte i sofaen, prøve å bli ferdig med den gule sjelevarmeren og drømme om hvor deilig den blir å ha på seg når den er fiks ferdig. Lage meg en stor kopp varm te, se på Broen som begynner senere.......herlig. Håper minstegutten sover like godt som han pleier.

Strikking er kanskje den nye yogaen - selv sier jeg ja takk til begge deler. I morgen skal jeg ta opp min private, hjemmebaserte yogatrening igjen. Det er luksus å være hjemme i mammapermisjon, huset for seg selv og ta seg en solhilsen eller to mens lillesnusken ligger ute i vogna og sover søtt. Jeg koser meg!

Tonight I'm going to be a couch potato, and relax with my knitting. Enjoy a cup of tea, and try to finish off one of my knitting projects. Watch my favorite danish - swedish crime on tv. Love it! Maybe knitting is the new yoga? I choose both, and tomorrow I'll try some new yoga poses while my baby boy takes his daytime nap.

3 kommentarer:

  1. Ååå, skulle gjerne kommet en tur dit og strikket sammen med deg! Så du har gått igang med sjelevarmeren. Hvilket garn falt valget på?
    Tro det eller ei, men jeg er altså hjemme med sjuke unger. Og enda verre, S. har spysjuka..... usj!

    SvarSlett
  2. Jeg er faktisk ferdig sjelevarmeren - bilde kommer etterhvert :) Strikka den i eskimo, og det ble faktisk veldig bra, det eneste er at jeg brukte nesten dobbelt så mye garn som oppskrifta. Så enkelt og raskt å strikke den!

    Uff uff, med to små barn er dere nok midt i radaren for alle slags sykdommer :( Føler med dere, hold ut - og vask gjerne litt rundt med Antibac'en så ikke resten av huset får magetrøbbel også nå ;) GOD BEDRING!

    SvarSlett