søndag 17. november 2013

Kongelig genser i brun Kauni



Min lille søte (og bestemte) 2-åring har ikke særlig lyst til å stå modell så strikkemammaen kan vise fram genseren strikket i brun/hvit Kauni. Derfor må et IG-bilde duge. Her er den altså i brun, og i en mindre størrelse.

Min favoritt er den brune, men jeg synes også den blå fargen gjorde seg godt til mønsteret. Jeg må virkelig huske på å renskrive notatene mine, slik at jeg ikke mister oppskriften jeg kom fram til.

Fin søndag til dere som er innom :)

7 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig i brun :) Veldig flott mønster!

    SvarSlett
  2. Nydelig - den likte jeg kjempegodt! :)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott genser!! Imponerende at du har laget mønsteret selv!

    SvarSlett
  4. Fantastisk fin genser ♥
    Likte veldig godt denne brune Ü

    SvarSlett
  5. Lekker genser! Nå må jeg finne deg på ravelry...

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig genser! <3 Veldig imponerende at du har laget oppskriften selv!

    SvarSlett